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Arpita Agnihotri: Advanced Marketing Research, Buch

Arpita Agnihotri, Saurabh Bhattacharya
Advanced Marketing Research

Learn how to develop and apply the latest marketing research methods with this concise, practical textbook that includes real-world data and examples.

lieferbar ab 25.2.2025.
Buch
EUR 255,74*
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Arpita Agnihotri: Advanced Marketing Research, Buch

Arpita Agnihotri, Saurabh Bhattacharya
Advanced Marketing Research

Learn how to develop and apply the latest marketing research methods with this concise, practical textbook that includes real-world data and examples.

lieferbar ab 25.2.2025.
Buch
EUR 73,87*
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Michael Witzenleiter: Quick Guide Product Analytics, Buch

Michael Witzenleiter
Quick Guide Product Analytics

In diesem Buch zeigt Michael Witzenleiter Ihnen, wie Sie mithilfe von Produkt-Analyse-Systemen mehr über Ihre Produkte und Nutzer lernen werden. Das Buch beginnt mit einer Einführung in das Feld der Prod…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
EUR 29,99*
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Marco Hassler: Digital Analytics mit Google Analytics und Co., Buch

Marco Hassler
Digital Analytics mit Google Analytics und Co.

mitp Business

Metriken analysieren und interpretieren Besucherverhalten verstehen und auswerten Digital-Ziele definieren, Webauftritt optimieren und den Erfolg steigern Digital Analytics bezeichnet die Sammlung, …

sofort lieferbar
Buch
EUR 33,00*
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Patrick Mohr: Google Analytics 4 für Dummies, Buch

Patrick Mohr, Marcus Stade
Google Analytics 4 für Dummies

Starten Sie in die Web-Analyse mit Google Analytics 4. Dieses Buch ist das richtige für Sie, egal, ob Sie bereits mit Google Analytics gearbeitet haben oder nicht. Patrick Mohr und Marcus Stade zeigen Ihn…

lieferbar ab 6.11.2024.
Buch
EUR 25,00*
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Tobias Zwingmann: Augmented Analytics, Buch

Tobias Zwingmann, Willi Weber
Augmented Analytics

Augmented Analytics provides a dynamic, actionable strategy for improving your organization's analytical capabilities. With this book, you can infuse your workflows with intelligent automation and modern …

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
EUR 60,82*
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: Precision Retailing, Buch

Precision Retailing

Precision Retailing explores the challenges and opportunities that exist in contemporary retail and offers advice on how to apply behavioral insights and analytics to thrive in a digital world.

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
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Dennis Ahrholdt: Online-Marketing-Intelligence, Buch

Dennis Ahrholdt, Goetz Greve, Gregor Hopf
Online-Marketing-Intelligence

Dieses Buch bietet für den Einsatz und die Ausgestaltung vielfältiger Online-Marketing-Instrumente und deren Erfolgsmessung konkrete Hilfestellung. Die Autoren haben dazu eine bislang einzigartige Übersic…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
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: Digital Economy. Emerging Technologies and Business Innovation, Buch

Digital Economy. Emerging Technologies and Business Innovation

Lecture Notes in Business Information Processing -Band 485

This book constitutes the proceedings of the 8th International Conference on Digital Economy, ICDEc 2023, which took place in Braga, Portugal, in May 2023. The 26 full papers included in this volume were …

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
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